Forum www.komkings.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Perfekcyjne przejęcie osady Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Partyzant
Chorąży



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:37, 13 Lut 2008 Powrót do góry

Uczcie się młodzieży Razz 5 ataków z 5 wiosek. Wodzami miałem odpowiednio:
3:00:17 - 2:40:30 - 2:07:30 - 1:48:10 - 0:54:36 Wink Zarwana nocka ale osadka w kilka sekund została przejęta Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
bigin
Administrator



Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 62 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:13, 13 Lut 2008 Powrót do góry

Partyzant - takie przejęcie to powinno być standardowe przejmowanie Smile
Perfekcyjne przejęcie jest jednosekundowe, bodaj hermano był kiedyś bliski lub nawet mu się udało w 1 sekundę zająć osadkę... a najśmieszniejsze, że i takie przejmowanie da się przeciąć Wink
Zobacz profil autora
Partyzant
Chorąży



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:24, 14 Lut 2008 Powrót do góry

Właśnie problem w tym, że nie czaję tego systemu travianego... Jak przeskakuję między stronami to mam "Obliczanie w 12 ms" czasami 16, no chyba, że są jakieś zwiechy. Zawsze mi wychodzi sekundę później albo i 2 nawet :/
Zobacz profil autora
oskarencia
Rada Starszych



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 320 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 1:00, 14 Lut 2008 Powrót do góry

Trzeba mieć szybkiego neta, ale powiem wam na, że tak na codzień różnica nawet kilku minut nie robi różnicy..Razz No chyba, że ma się pecha..
Zobacz profil autora
bigin
Administrator



Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 62 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 2:01, 14 Lut 2008 Powrót do góry

Różnica kilku minut = 6 straconych wodzów
No, chyba że się zajmuje osady z opuszczonego konta, atakuje o 3 w nocy albo obrońca jest travianowym antytalentem...
Zobacz profil autora
oskarencia
Rada Starszych



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 320 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 2:04, 14 Lut 2008 Powrót do góry

Nie no ja miałem na myśli raczej tak o 3 w nocy, bo to najlepsza pora na jakiekolwiek ataki.. Smile)W ciągu dnia, nawet nie ma co:P
Zobacz profil autora
Partyzant
Chorąży



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 2:11, 14 Lut 2008 Powrót do góry

Na neta nie narzekam. Teraz strony otwierają sie "Obliczanie w 8 ms". Jeśli kliknę w danej sekundzie, to nie ma chu żeby mi przeskoczyło o 2 sekundy, bo jest 8 milisekund! A jednak nie... klikam np. na 20:28:05, obliczanie mam 12ms to atak powinien być o 20:28:05 ale tak nie zawsze jest :/ A jedna sekunda to mało? W jedną sekundę można wysłać powracające wojsko... Wyobraź sobie, że wysłałeś offa i ktoś offem wbija się sekundę po tym, jak Twój off wróci do osady. W sekundę da się uciec wojem, ale trzeba mieć jednak sprawnego neta Wink

Jutro też chyba coś przejmę, zobaczymy jak tym razem będzie z czasami Razz
Zobacz profil autora
oskarencia
Rada Starszych



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 320 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 2:55, 14 Lut 2008 Powrót do góry

No dobra, ale chyba nie siedzisz 24h na travianie:P Idziesz spać kiedyś, nawet jak masz 2sitterów tak jak ja, to czasem bywa, że kogoś nie ma, wyjdzie do sklepu, toalety, pobawi się z psem...

Masz rację każda chwila jest ważna.. ale bez przesady.. prawdopodobieństwo na to, że akurat Twój off wróci, w tej samej minucie!co wroga zaatakuje jest naprawdę baaardzo małe..
Zobacz profil autora
Wymiatator
Giermek



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 39 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 5:45, 14 Lut 2008 Powrót do góry

ja mam taki sam problem z wysyłaniem ataków. Ciężko coś skoordynować co do sekundy, a mam netię 6mb. Więc to chyba nie zależy od szybkości łącza. To bardzo irytujące opóźnienie i jeszcze nie zawsze takie samo. Raz koordynowałem przejmowanie osadki w taki sam sposób jak Ty Partyzant, tylko do osadek miałem ponad 10h. Atak czyszczący był wysyłany jako 4 z kolei... 2 sekundy opóźnienia i zamiast pierwszy wszedł jako 3. Odniechciewa się po takiej akcji.
Jak ktoś ma sposób na to, bardzo proszę o poradę
Zobacz profil autora
ArahaS
Hetman



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 130 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:38, 14 Lut 2008 Powrót do góry

... partyzant zaplanować zniszczenie off-a po czyimś ataku to nie jest taka łatwa sprawa - przedewszystkim ten ktoś musi znać poziom Twojego placu turniejowego inaczej to może liczyć na CUD. Wiec jeżeli Cię nie fejkował katasem z obstrzałem na plac - to może być tylko jakiś jasnowidz albo cuś Wink

... o koordynacji co do sekundy nawet nie mam co marzyć - mam neta z Orange tego poprzez sieć komórkową, oszołamiający transfer jak jestem w zasięgu EDGE to aż 260 kb/s. To jest masakra moi drodzy - a jednak czasami się da Smile
Zobacz profil autora
Tharan
Mieszczanin



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:55, 14 Lut 2008 Powrót do góry

nawet jesli ktos ma plac turniejowy jestes to w stanie ladnie wyliczyc - metoda prob i bledow.warunek jeden-trzeba szybciutko namierzyc atak tzn.im szybciej go zauwazysz tym twoje szanse rosna.
Uciekanie wojskiem na kontrze chyba sie jeszcze nikomu nie udalo w 1 sekunde-ja przynajmniej czegos takego nie widzialem, sam kilkakrotnie probowalem,probowali moi znajomi i najlepszy czas o jakim slyszalem a co wazniejsze widzialem to 3 sek-a wiec panowie, panie jest co poprawiac:).. Osiagniecie nizszego rezultatu jest trudne z tego samego powodu co przejmowanie w 1 sek. po prostu kwasi sie i to nie lacze ale chyba server sobie cos tam liczy czy cus.
Mysle ze mozemy uznac przejmowanie za dobre jesli zamknie sie w 5 sek, bardzo dobre to te 3 sek.-wszystko inne to pewne wystawianie sie na strzal jak pisze a.bigin:)
ja ze swojej strony radze ,wstrzelic jeszcze pomiedzy wodzow gdzies jakis atak offa,np. tuz przed ostatnim lub przedostatnim wodzem-nie wiele zachodu bo i tak trzeba siedziec i liczyc,1 klikniecie wiecej w odpowiednim czasie a moze uratowac cale przejmowanie bo jak wiadomo co sprytniejsi probuja sie wstrzeliwac wlasnie defem na ostatnich wodzow
Zobacz profil autora
lord el
Mieszczanin



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:18, 14 Lut 2008 Powrót do góry

ja przejmujac jeszcze DUX'y wrzucalem ataki identyczne na 5 osad nie koordynowalem niczego do sekundy tylko miescilem w ciagu 1 min - oprocz normalnego ataku z kazdej osady szly fejki - i niech zgadnie, ktory atak jest prawdziwy Smile , a jesli zgadnie to niech jeszcze zgadnie czy pierwszy atak jest tnacy czy na przyklad 5 jest czyszczacy - jesli na kazda osade szlo 9 atakow Very Happy - a wiadomo, ze duzy zawodnik, nie moze przepuscic 3 atakow bo moze byc po zawodach .... i tu mega zdziwienie Shocked - juz czwarty wodz idacy z drugim tnacym offem przejal osade - a idacych za nim 2 wodzow z deffem wladowalo sie na niego .... Laughing
Zobacz profil autora
Partyzant
Chorąży



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:44, 14 Lut 2008 Powrót do góry

Lord el, w takie coś można się bawić, jeśli w tych 5 osadach ma się warsztat, bo to każdy się zorientuje, że na jedną osadę idzie atak 2h a na drugą 1h, a koordynować fejki? Można, ale to już hardcore Wink

Tharan, jeśli ktoś jest online, masz do niego daleko i zobaczy, że wysyłasz ataki, to wystarczy szybciutko zapamiętać czas i później mu kontrę wysłać. W 1 sekundę da się uciec wojskiem, ale niestety, bez bohatera - bohatera nie da się wysłaćWink I nie mówcie, że to niemożliwe, bo już miałem przypadki, że mój offik wracał powiedzmy o 15:30:15 a sekundę później właził off i tylko bohatera łapał Razz

W ogóle zawsze najlepiej przed jakimkolwiek atakiem, dać fejka. Powiedzmy, że ze stolicy zerujemy komuś osadę. Żeby nie wskoczył między offem a katasami, cza dać na początek kilka fejków, ale takich banałów to już chyba nie trzeba pisać Razz


Ostatnio zmieniony przez Partyzant dnia Czw 11:45, 14 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Pirrun
Rycerz



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:40, 14 Lut 2008 Powrót do góry

Przejęcie ładne.

Partyzant szczerze to nie spotkałem sie nigdy z tym zeby w 1sec uciec offem przed kontra no chyba ze to jeden oddział (np. same pałki), bez konikow katas i taranow. Nawet wtedy jest to raczej niewykonalne.
Jezeli masz inne wojska nie wyrobisz sie z wybraniem jednostek i wysłaniem ich gdziekolwiek.
3sec to minimum.
Kontrowanie jest ciezka sprawa w tej chwili, ale o tym ArhaS juz mowił. (a wszystko przez placyk Razz )
Zobacz profil autora
Partyzant
Chorąży



Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:53, 14 Lut 2008 Powrót do góry

Otóż Pirrun jesteś w błędzie Smile Można w ciągu sekundy wysłać piechotę, konnicę, katasy, tarany i zwiad nawet, tylko bohaterka nie da rady. Robiłem to niejednokrotnie, nawet na tym servie raz dostałem kontrę na samym początku (150 pałek) Smile Jak to zrobić? Proste.

[link widoczny dla zalogowanych]
Wpisujemy np same "dziewiątki", w każdym razie więcej wojska niż mamy, lub tyle samo. Wpisujemy kordy, gdzie chcemy wysłać wojsko (jeszcze w osadzie go nie ma). Teraz najgorsze - trzeba nacisnąć "ok" dokładnie wtedy, kiedy wojsko wróci do osady, ale nie za wcześnie, nie za późno też nie, bo wam je rozwalą. Po naciśnięciu "ok" automatycznie ustawia się maxymalna liczba wojska, które mieliśmy w osadzie. Klikamy dugi raz "ok" i po ptokach. W zasadzie to klikamy szybko 2x ok - sekundę to zajmie? Jak nie ma lagów to i pół sekundy.

Sztuczka tylko dla hardcore players Very Happy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)