 |
|
Autor |
Wiadomość |
Ad1WiToLd
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:03, 07 Sty 2008 |
 |
Dane wziete z symulatora (oczywiscie z konta Plus). Z tego co wiem ten symulator jesli zadamy mu wlasciwe parametry to daje dokladny wynik starcia, wiec biorac tutaj pod uwage tylko i wylacznie roznice popa. Wyszlo cos takiego na wykresie. Przy ponad 8-krotnej przewadze popa bonus jest staly i wynosi 50%. No i oczywiscie liczy sie pop konta
UWAGA!!!
Bonus ten jest kumulatywny (a nie addytywny) z murami
Przyklad
Atakujemy Rzymianina 100 popa, majacego 100 Pretow na 0 lvl w kuzni
Przypadek 1
Mamy 100 popa, 0 lvl muru
Remis bedzie przy 100 Mieczach
Przypadek 2
Mamy 300 popa, 0 lvl muru
Remis bedzie przy 125 Mieczach
Przypadek 3
Mamy 800 popa, 0 lvl muru
Remis bedzie przy 150 Mieczach
Przypadek 4
Mamy 800 popa, 9 lvl muru (30%)
Remis bedzie przy 195 Mieczach (gdyby bonus byl addytywny to remis bylby przy 180 Mieczach)
A teraz na cyferkach
100 Pretow jest
Ze wzgledu na pop dzialaja jak 100*1,5= 150 Pretow
Dodajemy do tych 150 Pretow Bonus za mur i wychodzi nam 150*1,3= 195 Pretow
Ogolny wzor 100*1,5(bonus pop)*1,3(bonus mur)
Mam nadzieje, ze obrazuje to dosc dobrze jak gigantyczne Bonusy wynikaja w tym momencie z obwarowan wioski w polaczeniu z nizszym popem przeciwnika
Wytrzymalosc budynkow dodam jak bede mial wene zeby zrobic drugi wykres, bo wzrasta w zdecydowanie inny sposob
|
|
|
 |
 |
|
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |